Voksenintroduktion

Vokseninstruktion for nye ungdoms- og seniorspillere

Drømmer du om at lære at spille tennis? Så er voksenintroduktion noget for dig. Vores instruktører introducerer dig for den grundlæggende tennisteknik og spillets regler. Voksenintroduktion afholdes to gange i sæsonen hhv. om foråret kort efter sæsonstart og om efteråret med start midt i august. Normalt er der voksenintroduktion tirsdage kl. 18:00-19:00.

Som et led i DGIs "Bevæg Dig For Livet"-kampagne er det gratis at deltage i voksenintroduktion, hvis man har betalt for introduktionsmedlemskabet (kontingent på 500 kr.). MEN introduktionsmedlemskabet gælder kun, hvis du ikke tidligere har været medlem af Ringe Tennisklub.

Har du tidligere været medlem af Ringe Tennisklub og ønsker instruktion af en træner, skal du have et ungdom- / senior-medlemskab (kontingent på 650 kr. / 1000 kr.) og tilmelde dig holdet "Voksentræning Forår" eller "Voksentræning Efterår", der hver koster 500 kr.
Det er kun muligt at deltage i voksenintroduktion én gang for kontingentet på de 500 kr. Så ønsker man instruktion af vores trænere i efterårsæsonen, efter man har deltaget i voksenintroduktionen i forårsæsonen, skal man tilmelde sig holdet "Voksentræning Efterår".

Af hensyn til vores instruktører er det nødvendigt at melde afbud, hvis man en aften bliver forhindret i at deltage.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen