Træning og instruktion for seniorspillere

Voksenintroduktion

Der er desværre ikke plads til flere på holdet i maj og juni 2018. Vi opstarter nyt introduktionshold efter sommerferien.

6 tirsdage fra 15. maj kl. 19:00-20:30. Instruktion af Anna Lund og Yllka Hysenii. Afbud nødvendig på tlf. 24 63 82 09.

Kun for nye medlemmer der er tilmeldt kontingenttypen "Voksenintroduktion". Du får en tennisketsjer af klubben, regelkendskab og slagtekniske færdigheder.

Videregående voksenintroduktion

Der er desværre ikke plads til flere på holdet i maj og juni 2018. Vi opstarter nyt videregående voksenintroduktionshold efter sommerferien.

6 tirsdage fra 15. maj kl. 19:00-20:30. Instruktion af Anna Lund og Yllka Hysenii. Afbud nødvendig på tlf. 24 63 82 09.

Kun for medlemmer. Pris 200 kr.

Klubaften

Tirsdage kl. 19:00-21:00. Frit slag for alle medlemmer på et moderat motionistniveau. Man kommer som man lyster. Afbud unødvendigt. Tilmeldingen på hold kun én gang pr. sæson, for at lette kommunikation i klubben.

Torsdagstræning

Torsdage kl. 19:00-21:00. Frit slag for alle medlemmer på et højere motionistniveau. Man kommer som man lyster. Afbud unødvendigt. Tilmeldingen på hold kun én gang pr. sæson, for at lette kommunikation i klubben.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen